Tuesday, February 9, 2010

the illuminati n anwar ibrahim...

salam...gua rase dah lamenye x dapat nak online n update blog gua nih...

baru ade mase nak online,maklumlah busy n byk keje outstation..

dalam diam gua,gua dah membace n banyak maklumat dan kejutan terbaru gua dapat...

nak huraikan kat sini terlalu panjang..gua cume bagi lu org address blog yang gua online n care lain untuk lu org dapatkan maklumat n pikirkan sedalam-dalamnye...

bile gua study maklumat yg gua dapat,gua rasekan kite ni sume dah tlalu hampir dengan akhir zaman...

silalah lawati    www.jejakitinggalanrasul.blogspot.com

lepas tu lu org cari lah kat youtube maklumat tentang illuminati,dajjal n etc...

terutama cerite bertajuk "the arrivals"...

ape kaitan dengan anwar ibrahim?..gua cume nak btau logo PKR tu same macam logo ALL SEING EYES...n logo pertubuhan bisexsual...ehmmm...ntahla....

same2la kite bertaubat n belajar untuk mengahadapi hari akan datang...

No comments:

Post a Comment